Астрологи свідчать, що Земля вступає в епоху великої жіночності, одвічно стоять поруч слова: Жінка-мати, Жінка-сестра, Жінка-дружина, розрадниця, кохана, єдина. Сама жінка має завжди і в усьому показувати приклад моральності, добра, любові, вірності, терпіння і миротворчості, запалювати своїм прикладом інших.
Саме такою бачу себе, не можу відрізнити, хто я більше: чи вчитель, чи жінка...
Готуючи власне портфоліо, мені спало на думку ось таке: «А якщо я розповім про себе у формі АКРОВІРША , де першими літерами буде моє прізвище , ім'я та по-батькові, і ось, що в мене вийшло:
ЦАРИННА ЛЮДМИЛА ГЕННАДЇЇВНА
Це сталося вже так давно,
А саме: народилася дитина,
Раділи всі-це дівчинка була,
Й така красива, добра, мила,
Назвали дівчинку Людмила.
Невдовзі виросло дитя,
А з нею мрії, вдача й сила.
Любила пісню і життя (та ще дітей вона любила).
Юрбою бігали й вони за нею,
До ВУЗу час прийшов дорогу прокладать
Миттєво, бо з душі вже рветься,
Його обрала дівчина, й професію собі,
Лиш ту, що Вчителем зоветься.
А потім роки йшли і йшли,
Глибокі почуття до серця їй підкрались,
Енергія й кохання верх взяли,
Невдовзі із коханим навесні побрались.
На щастя й долю - синочок й донечка
з'явились.
А далі знов роки, як мить одна...
Дитинство й молодість переплелися,
І дівчину жіночність сповила
Її життя, здається, удалося.
Вона- ця жінка молода
Нині працює в Смілянській сьомій школі.
А щоб дійти логічного кінця
Скажу вам, друзі, що ця жінка – Я…
Презентація "Власне портфоліо"
Презентація ПОРТФОЛІО Царинна Л.Г.
«Виберіть собі роботу до душі, і вам
не прийдеться працювати жодного дня
в своєму житті»
Конфуцій
Портфоліо вчителя – це спосіб фіксування, накопичення матеріалів,
що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання
своєї професійної діяльності.
Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості вчителя і рівень активності
в навчальній і позакласній роботі.
Мета створення мого портфоліо
- систематизувати накопичений досвід роботи;
- продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності
для оцінки своєї професійної компетентності;
- використання можливості особистісного та професійного зростання;
- планування дій щодо подолання труднощів і досягненню більш високих результатів.
Завдання
- підвищувати свій професійний рівень;
- прогнозувати більш високі результати в роботі;
- розвивати нове педагогічне мислення та інноваційний підхід до роботи;
- розвивати і підвищувати рівень науково-дослідної і методичної культури.
Очікувані результати
- підвищення кваліфікації;
- позитивні зміни власних якісних показників праці;
- якісний перехід з позиції звичайного вчителя до позиції вчителя-дослідника і експериментатора.
-
|